"Nicomedes o pelado", de Pinto&Chinto, White Ravens 2014.

O álbum “Nicomedes o pelado”, de Pinto & Chinto, vén de incorporarse á prestixiosa selección anual The White Ravens 2014, realizada pola Internationale Jugendbibliothek de Munich, da que só forman parte 200 títulos de literatura infantil e xuvenil publicados en todo o mundo.

………………………..

El álbum “Nicomedes el pelón” (“Nicomedes o pelado” en la edición original en gallego), de Pinto & Chinto, se ha incorporado a la prestigiosa selección anual The White Ravens 2014, realizada por la Internationale Jugendbibliothek de Munich, de la que solo forman parte 200 títulos de literatura infantil y juvenil publicados en todo el mundo.

"Nicomedes", White Ravens 2014.

O catálogo impreso das obras seleccionadas presentarase na Feira Internacional do Libro de Frankfurt, o vindeiro 9 de outubro. Ademais, con motivo da próxima edición da Feira Internacional do Libro Infantil e Xuvenil de Boloña, do 30 de marzo ao 2 de abril de 2015, a Internationale Jugendbibliothek vai expoñer no seu stand todos os libros distinguidos.

Publicado por KALANDRAKA en galego, castelán e portugués, “Nicomedes o pelado” é un breve divertimento sobre a prematura calvicie do protagonista, nun ton humorístico e surrealista, e cunhas ilustracións moi expresivas e cheas de colorido.

Os seus autores, Pinto&Chinto, son os galegos Carlos López e David Pintor, que xa foran agraciados co White Ravens 2011 pola obra “Contos para nenos que dormen deseguida”. Para o ilustrador David Pintor é a terceira mención neste listado, no que un comité de expertos en literatura infantil e xuvenil analiza a produción editorial en base a criterios como a temática, a innovación artística, o estilo literario e o deseño.

“Nicomedes o pelado” súmase a outros títulos do catálogo de KALANDRAKA destacados pola  Internationale Jugendbibliothek entre os mellores do mundo: en 2013 a obra seleccionada foi “Bandada”, dos mexicanos Julia Díaz e David Álvarez, “A viaxe de Olaf” en 2012, xunto con “Tío Lobo”, “Onde perdeu Lúa a risa?”, “O sorriso de Daniela”, “Paxaros na cabeza” e “Smara”.

"Nicomedes o pelado", de Pinto&Chinto (Kalandraka).

............................................................

El catálogo impreso de las obras seleccionadas se presentará en la Feria Internacional del Libro de Frankfurt, el próximo 9 de octubre. Además, con motivo de la próxima edición de la Feria Internacional del Libro Infantil y Juvenil de Bolonia, del 30 de marzo al 2 de abril de 2015, la Internationale Jugendbibliothek va a exponer en su stand todos los libros distinguidos.

Publicado por KALANDRAKA en castellano, gallego y portugués, “Nicomedes el pelón” es un breve divertimento sobre la prematura calvicie del protagonista, en un tono humorístico y surrealista, y con unas ilustraciones muy expresivas y llenas de colorido.

Sus autores, Pinto&Chinto, son Carlos López y David Pintor, que ya habían sido agraciados con el White Ravens 2011 por la obra “Cuentos para niños que se duermen enseguida”. Para el ilustrador David Pintor es la tercera mención en este listado, en el que un comité de expertos en literatura infantil y juvenil analiza la producción editorial en base a criterios como la temática, la innovación artística, el estilo literario y el diseño.

“Nicomedes el pelón” se suma a otros títulos del catálogo de KALANDRAKA destacados por la  Internationale Jugendbibliothek entre los mejores del mundo: en 2013 la obra seleccionada fue “Bandada”, de los mexicanos Julia Díaz y David Álvarez, “El camino de Olaj” en 2012, junto con “Tío Lobo”, “¿Dónde perdió Luna la risa?”, “La sonrisa de Daniela”, “Pájaros en la cabeza” y “Smara”.

Páxinas interiores de "Nicomedes o pelado", de Pinto&Chinto (Kalandraka).