Cambados inicia esta semana a 61ª Festa do Albariño, que se prolongará ata o 4 de agosto. O autor do cartaz desta veterana cita de exaltación vitivinícola é o profesor e debuxante Eduardo Baamonde que, ademais de residir nesta vila dende hai moitos anos, é o autor dun libro de acuarelas publicado no selo FAKTORÍA K e no que representa uns 40 espazos da capital do Salnés: algúns tan emblemáticos como o Pazo de Fefiñáns, o Museo Ramón Cabanillas ou a Casa Valle Inclán; outros descoñecidos pero tan encantadores ou máis que os que ilustran as guías turísticas: o peirao de Travoge, as casas do barrio ribeirán de San Tomé ou os propios viñedos de albariño.

A profesora Josebe Arrillaga é a artífice dun interesante video que permite descubrir cal foi o método de traballo de Eduardo Baamonde para elaborar as acuarelas que conforman esta publicación: entramos no estudo do ilustrador, acompañámolo cando recolle o material co que vai pintar, seguímolo mentres pedalea na súa bicicleta polas rúas de Cambados na procura dun deses recunchos máxicos, observamos a evolución dos primeiros trazos de rotulador sobre o papel en branco, seguimos a ollada de Eduardo Baamonde cada vez que levanta a vista para captar a luz, as sombras… e asistimos con asombro ao proceso de coloreado do debuxo, que vai adquirindo volume e presenza no caderno onde repousan outras láminas da paisaxe cambadesa.

Cambados” -con textos en galego, castelán e inglés- é máis que un libro visual sobre esta vila rural e mariñeira. Habitantes e visitantes teñen a oportunidade de percorrela guiándose cun mapa que os leva polos lugares representados por Eduardo Baamonde, nun singular percorrido a través da xeografía cultural e humana do corazón do Salnés. Unha obra na que os lectores poden deixar a súa propia pegada plasmando impresións e experiencias nos espazos reservados en branco.

.................................................

Cambados inicia esta semana la 61ª Fiesta del Albariño, que se prolongará hasta el 4 de agosto. El autor del cartel de esta veterana cita de exaltación vitivinícola es el profesor y dibujante Eduardo Baamonde que, además de residir en esta localidad desde hace muchos años, es el autor de un libro de acuarelas publicado en el sello FAKTORÍA K y en el que representa unos 40 espacios de la capital de O Salnés: algunos tan emblemáticos como el Pazo de Fefiñáns, el Museo Ramón Cabanillas o la Casa Valle Inclán; otros desconocidos pero tan encantadores o más que los que ilustran las guías turísticas: el muelle de Travoge, las casas del barrio ribereño de San Tomé o los propios viñedos de albariño.

La profesora Josebe Arrillaga es la artífice de un interesante video que permite descubrir cuál ha sido el método de trabajo de Eduardo Baamonde para elaborar las acuarelas que conforman esta publicación: entramos en el estudio del ilustrador, le acompañamos cuando recoge el material con el que va a pintar, le seguimos mientras pedalea en su bicicleta por las calles de Cambados en busca de uno de esos rincones mágicos, observamos la evolución de los primeros trazos de rotulador sobre el papel en blanco, seguimos la mirada de Eduardo Baamonde cada vez que levanta la vista para captar la luz, las sombras… y asistimos con asombro al proceso de coloreado del dibujo, que va adquiriendo volumen y presencia en el cuaderno donde reposan otras láminas del paisaje cambadés.

Cambados” -con textos en castellano, galego e inglés- es más que un libro visual sobre esta villa rural y marinera. Habitantes y visitantes tienen la oportunidade de recorrerla guiándose con un mapa que les lleva por los lugares representados por Eduardo Baamonde, en un singular recorrido a través de la geografía cultural y humana del corazón de O Salnés. Una obra en la que los lectores pueden dejar su propia huella plasmando impresiones y experiencias en los espacios reservados en blanco.