Acaba de cerrar sus puertas la 37ª Feria del Libro de Buenos Aires, en la que KALANDRAKA ha tenido la oportunidad de participar con una amplia muestra de novedades en el stand de Ediciones Iamiqué. Los Libros para Soñar cruzaron el Atlántico y, entre ellos, uno muy especial llegó hasta el mismísimo Obelisco, en la Plaza de la República. Cumplía 50 años desde su primera publicación en este país donde la cultura gallega vivió una “época esplendorosa”, en palabras de su autor, Xosé Neira Vilas. “Memorias de un niño campesino”, en una edición traducida al castellano con ilustraciones de Xosé Cobas, volvió a la “quinta provincia” para reencontrarse con sus orígenes.

---------------------------------

Vén de pechar as súas portas a 37ª Feira do Libro de Bos Aires, na que KALANDRAKA tivo a oportunidade de participar cunha ampla mostra de novidades no stand de Ediciones Iamiqué. Os Libros para Soñar cruzaron o Atlántico e, entre eles, un moi especial chegou ata o mesmísimo Obelisco, na Praza da República. Cumpría 50 anos dende a súa primeira publicación neste país onde a cultura galega viviu unha “época esplendorosa”, en palabras do seu autor, Xosé Neira Vilas. “Memorias de un niño campesino”, nunha edición traducida ao castelán con ilustracións de Xosé Cobas, volveu á nosa quinta “quinta provincia” para reatoparse coas súas orixes.

Neira Vilas fue uno de los protagonistas de las actividades organizadas por la Consellería de Cultura, con una videoconferencia que conectó al escritor gallego -acompañado de alumnos y alumnas en un centro educativo de Carballo, en la provincia de A Coruña- con escolares del colegio Santiago Apóstol de la ciudad porteña. Argentina fue su país de adopción entre 1949 y 1961, años en los que se relacionó con intelectuales como Luis Seoane y Rafael Dieste, en los que fundó las Mocedades Galeguistas, y la editorial Follas Novas.

-------------------------------------

Neira Vilas foi un dos protagonistas das actividades organizadas pola Consellería de Cultura, cunha videoconferencia que conectou o escritor galego -acompañado de alumnos e alumnas nun centro educativo de Carballo, na provincia da Coruña- con escolares do colexio Santiago Apóstol da cidade porteña. Arxentina foi o seu país de adopción entre 1949 e 1961, anos nos que se relacionou con intelectuais como Luis Seoane e Rafael Dieste, nos que fundou as Mocedades Galeguistas, e a editorial Follas Novas.