VISITA ESPECTRAL EN CALLOSA DEL SEGURA (ALICANTE)
Los escolares de 1º Ciclo del CEIP Rafael Altamira, en Callosa del Segura (Alicante), recibieron estos días una visita muy especial: el Fantasma con asma... en persona! Mejor dicho, en espíritu! Se desprendió de su manta y su resfriado, salió de su castillo y, como por arte de magia fantasmagórica, llegó al colegio para contar su espectral historia.
-------------------------------
Os escolares de 1º Ciclo do CEIP Rafael Altamira, en Callosa del Segura (Alicante), recibiron estes días unha visita moi especial: a Pantasma con asma... en persoa! Mellor dito, en espírito! Desprendeuse da súa manta e do seu arrefriado, saiu do castelo e, como por arte de maxia pantasmagórica, chegou ao colexio para contar a súa espectral historia.
En 2010 se celebrará el centenario del nacimiento de Miguel Hernández; un motivo ideal para trabajar la poesía en las aulas. “Un fantasma con asma” fue el título escogido por la profesora Loles Gambín para acercar al alumnado a este género literario. Las madres de los niños y niñas colaboraron para crear el escenario y el ambiente propicio. Un telón con la silueta del castillo, una lograda caracterización y mucha creatividad... el Fantasma con asma se presentó una mañana para contarles los misterios que tanto les inquietaban: cómo había llegado su libro al centro, quién lo había llevado y, sobre todo, qué actividades se podían hacer a partir de la lectura del poema.
El resultado ha sido muy satisfactorio: desde la implicación por parte de la comunidad escolar hasta la propia actitud de los escolares, motivados e interesados. Desde la fábrica de Libros para Soñar de KALANDRAKA, nuestra felicitación por esta iniciativa.
-----------------------------------
En 2010 celebrarase o centenario do nacemento de Miguel Hernández; un motivo ideal para traballar a poesía nas aulas. “Unha pantasma con asma” foi o título escollido pola profesora Loles Gambín para achegar o alumnado a este xénero literario. As nais dos nenos e nenas colaboraron para crear o escenario e o ambiente propicio. Un telón coa silueta do castelo, unha lograda caracterización e moita creatividade... a Pantasma con Asma presentouse unha mañá para contarlles os misterios que tanto os inquedaban: como chegara o seu libro ao centro, quen o levara e, sobre todo, que actividades se podían facer a partir da lectura do poema.
O resultado foi moi satisfactorio: dende a implicación por parte da comunidade escolar ata a propia actitude dos escolares, motivados e interesados. Dende a fábrica de Libros para Soñar de KALANDRAKA, os nosos parabéns por esta iniciativa.