Los ilustradores David Pintor y Violeta Lopiz -en los apartados de ficción y no ficción, respectivamente- son los únicos españoles seleccionados para exponer sus obras en la 50ª Feria Internacional del Libro Infantil y Juvenil de Bolonia, que se celebrará del 25 al 28 de marzo. La lista, que reúne a un total de 87 artistas plásticos de todo el mundo, también incluye a los ilustradores Sonja Danowski y Marco Somà.

Además, la escritora Fina Casalderrey ha sido elegida nueva académica numeraria de la Real Academia Galega, cargo del que tomará posesión en los próximos meses y con un discurso que girará en torno a la literatura infantil y juvenil. Un género que “siempre ha tenido menos visibilidad” que otros, según nos ha contado la propia autora de “Hija de las olas”, publicado por Kalandraka en 2003; por eso espera que esta responsabilidad que va a asumir contribuya a “borrar las etiquetas de prejuicio” que ensombrecen una obra que, “aunque esté destinada a niños y jóvenes, también es literatura”. Ganadora del Premio Nacional de Literatura Infantil y Juvenil en 1996, y candidata en dos ocasiones al Premio Astrid Lindgren, Fina Casalderrey será la quinta mujer en la RAG.

Felicidades a todos.

...............................

O ilustrador galego David Pintor e a ibicenca Violeta Lopiz -nos apartados de ficción e non ficción, respectivamente- son os únicos ilustradores españois seleccionados para expór as súas obras na 50ª Feira Internacional do Libro Infantil e Xuvenil de Boloña, que se celebrará do 25 ao 28 de marzo. A lista, que reúne un total de 87 artistas plásticos de todo o mundo, tamén inclúe os ilustradores Sonja Danowski e Marco Somà; os catro, con diversos traballos publicados por Kalandraka.

Ademais, a escritora Fina Casalderrey vén de ser elixida nova académica numeraria da Real Academia Galega, cargo do que tomará posesión nos próximos meses e cun discurso que xirará en torno á literatura infantil e xuvenil. Un xénero que “sempre tivo menos visibilidade” que outros, segundo nos contou a propia autora do libro “A filla das ondas”, publicado por Kalandraka en 2003; por iso agarda que esta responsabilidade que vai asumir contribúa a “borrar as etiquetas de prexuízo” que ensombrecen unha obra que, “aínda que estea destinada a nenos e mozos, tamén é literatura”. Gañadora do Premio Nacional de Literatura Infantil e Xuvenil en 1996, e candidata en dúas ocasións ao Premio Astrid Lindgren, Fina Casalderrey será a quinta muller na RAG.

Parabéns a todos.