Dámoslle a benvida ao apaixoante mundo do libro a unha nova libraría infantil e xuvenil, 'O Pozo dos Tres Desexos', que vén de abrir as súas portas en Cangas. Abundan os títulos de KALANDRAKA tanto nos seus andeis como no escaparate, adicado ao conto de "Os sete cabritos". A sesión de contacontos deste pasado venres incluiu obras como "O coelliño branco".
----------------------------
Le damos la bienvenida al apasionante mundo del libro a una nueva librería, El Pozo de los Tres Deseos, que acaba de abrir sus puertas en Cangas (Pontevedra). Abundan títulos de Kalandraka tanto en sus estanterías como en su escaparate, dedicado al cuento de "Los siete cabritillos". La sesión de cuentacuentos de este pasado viernes incluyó obras como "Los siete cabritillos".

Antóllasenos como un lugar máxico; non só existe un pozo no interior do establecemento, senón que o nome da libraría xa evoca un dos contos do autor clásico Arnold Lobel incluido no libro "Contos de ratiños", titulado "O pozo dos desexos".

Á fronte de O Pozo dos Tres Desexos están Carmen e o seu equipo, cun proxecto ilusionante co que pretenden dinamizar o libro e a lectura entre a xente nova e o público familiar.

Dende KALANDRAKA botamos simbolicamente a nosa moediña ao interior do pozo e formulamos os nosos tres desexos: que a iniciativa teña unha longa vida, que a libraría contribúa coas súas actividades na formación de novos lectores e que siga a estela dos nosos "Libros para Soñar"...
----------------------------------------------------------------------
Su carta de presentación nos evoca un lugar máxico; no solo existe un pozo en el interior del establecimiento, sino que el nombre de la librería ya alude a uno de los cuentos del autor clásico Arnold Lobel incluido en el libro "Historias de ratones", titulado "El pozo de los deseos".

Al frente de El Pozo de los Tres Deseos están Carmen y su equipo, con un proyecto ilusionante con el que pretenden dinamizar el libro y la lectura entre la gente joven y el público familiar.

Desde KALANDRAKA echamos simbólicamente nuestra monedita al interior del pozo y formulamos nuestros tres deseos: que la iniciativa tenga una larga vida, que la librería contribuya con sus actividades a la formación de nuevos lectores y que siga la estela de nuestros "Libros para Soñar"...