La escritora, narradora y actriz Paula Carballeira acaba de llegar de Medellín (Colombia), donde participó en el 12º Festival Internacional de Cuentería “Entre Cuentos y Flores” que organiza la Corporación Cultural Vivapalabra. Se trata de un gran acontecimiento nacional, en el marco de la llamada Feria de las Flores, al que acuden narradores de varios países para actuar en diversos teatros, parques, facultades universitarias, bibliotecas y barrios de Medellín, con espectáculos que rebosan calidad expresiva y artística. Una ocasión para reunir a cuenteros de todo el mundo, reivindicar la riqueza de la cultura oral, con sus similitudes y diversidades, y animar al público a mantener el contacto con los libros y la literatura.

Paula Carballeira fue una de las 25 contadoras invitadas en esta edición. Y junto a ella, otros destacados integrantes de este gremio que enarbola la bandera de la palabra: Jota Villaza, de Vivapalabra; Magdalena Labarga, de origen canario, criada en Venezuela y actualmente residente en Madrid; y Carolina Rueda, de Bogotá. Con ellos compartió la reciente publicación de “El principio” y la reedición de “Smara”.

“Es conmovedor cómo se vuelca el público, cómo recibe a cada cuentero o cuentera, cómo se deja llevar por imaginarios y palabras, cómo disfrutan con los cuentos. Es conmovedor también constatar que el número de cuenteras ha crecido aquí en un 70% desde las primeras ediciones. Y buena culpa de ello la tienen corporaciones como Vivapalabra, con su constante trabajo”. Así describió Paula Carballeira su paso por “Entre Cuentos y Flores”, donde fue nombrada “Gran Encantador” por la organización del Festival.

Ya de vuelta en Galicia, Paula Carballeira presentará “El principio” en Carballo, dentro de la programación de Praza dos Libros. Ofrecerá una sesión de narración oral basada en su nuevo libro, mañana viernes, 24 de agosto, a las 12:30 horas.

-----------------------

A escritora, narradora e actriz Paula Carballeira vén de chegar de Medellín (Colombia), onde participou no 12º Festival Internacional de Cuentería “Entre Cuentos y Flores” que organiza a Corporación Cultural Vivapalabra. Trátase dun grande acontecimento nacional, no marco da chamada Feria de las Flores, ao que acoden narradores de varios países para actuar en diversos teatros, parques, facultades universitarias, bibliotecas e barrios de Medellín, con espectáculos que cheos de calidade expresiva e artística. Unha ocasión para reunir a contadores de todo o mundo, reivindicar a riqueza da cultura oral, coas súas similitudes e diversidades, e animar o público a manter o contacto cos libros e coa literatura.

Paula Carballeira foi unha das 25 contadoras invitadas nesta edición. E onda ela, outros destacados integrantes deste gremio que enarbola a bandeira da palabra: Jota Villaza, de Vivapalabra; Magdalena Labarga, de orixe canaria, criada en Venezuela e actualmente residente en Madrid; e Carolina Rueda, de Bogotá. Con eles, e outros, compartiu a recente publicación de “O principio” e a reedición de “Smara”.

“É conmovedor como se volca o público, como recibe a cada “cuentero” ou “cuentera”, como se deixa levar por imaxinarios e palabras, como gozan cos contos. É conmovedor tamén constatar que o número de “cuenteras” medrou aquí nun 70% dende as primeiras edicións. E boa culpa diso téñena corporacións como Vivapalabra, co seu constante traballo”. Así describiu Paula Carballeira o seu paso por “Entre Cuentos y Flores”, onde fo nomeada “Gran Encantador” pola organización do Festival.

Xa de volta en Galicia, Paula Carballeira presentará “O principio” en Carballo, dentro da programación de Praza dos Libros. Ofrecerá unha sesión de narración oral baseada neste seu novo libro, mañá venres, 24 de agosto, ás 12:30 horas.