Contando "Onde perdeu Lúa a risa?" e "Crocodilo", de KALANDRAKA, en Contomar

Fomentar é animar á lectura en galego é o obxectivo de Espazo Lectura, un fin compartido por KALANDRAKA, que vén de converterse en socio protector deste colectivo do Val Miñor.
-------------------------
Fomentar y animar a la lectura en gallego es el objetivo de Espazo Lectura; un fin compartido por KALANDRAKA, que se ha convertido en socio protector de este colectivo de la comarca de Val Miñor.


Espazo Lectura aposta pola promoción da lectura e do libro "como referente de benestar social" e considérao un "elemento socializador" capaz de "elevar o nivel educativo, a conciencia crítica, a capacidade analítica e a calidade de vida e ocio das persoas". Así, a asociación mantén diversas liñas de traballo, que van dende a creación de clubes de lectura, ata actividades de divulgación e de formación especializada en fomento da lectura, pasando polas súas populares sesións de contacontos, denominadas Contomar.

(Imaxes e vídeos tomados da web de Espazo Lectura)

----------------------------------------

Contando "Chivos chivones", de KALANDRAKA, y "Una pareja diferente", de FAKTORÍA K

Espazo Lectura apuesta por la promoción de la lectura y del libro "como referente de bienestar social" y lo considera un "elemento socializador" capaz de "elevar el nivel educativo, la conciencia crítica, la capacidad analítica y la calidad de vida y ocio de las personas". Así, la asociación mantiene diversas líneas de trabajo, que van desde la creación de clubes de lectura, a actividades de divulgación y formación especializada en fomento de la lectura, pasando por la celebración de sus populares sesiones de cuentacuentos, denominadas Contomar.

(Espacios y vídeos tomados de la web de Espazo Lectura)