Entrevista ao director de KALANDRAKA, Xosé Ballesteros, realizada por Tino Santiago para o programa Zig-Zag Eirado, da TVG.

“...Hai un cambio a partir de 1963 cando Maurice Sendak e outros deseñadores que viñan do mundo das revistas e do deseño gráfico convértense en ilustradores. A partir dese momento entra de cheo a ilustración non só no mundo infantil, senón tamén -e cada vez máis- nos álbums para adultos, e están considerados grandes artistas”.

“O seu papel [de Maurice Sendak] é irreverente e revolucionario no sentido de que chega á literatura para nenos e rompe todos os esquemas do que é esa literatura entendida como edulcorada, ñoña, rosa. El amostra eses medos infantís que todos tivemos e conecta perfectamente co público pequeno. Pode que haxa naie e pais aos que non lles gusten libros coma estes, pero seguramente non haberá ningún neno ao que non lle guste. Porque converte a ilustración en Arte”.

"Na medida en que vas conseguindo crear unha rede de intereses comerciais, pero tamen afectivos, e consegues aliados que falan a túa mesma linguaxe -sexa en Chile, Brasil ou Italia- estás construíndo tamén un tecido que pode soportar o que produces".

Programa Zig-Zag da TVG.

Programa Zig-Zag da TVG.

...........................................................

Entrevista al director de KALANDRAKA, Xosé Ballesteros, realizada por Tino Santiago para el programa Zig-Zag Eirado, de la TVG.

“...Hay un cambio a partir de 1963 cuando Maurice Sendak y otros diseñadores que venían del mundo de las revistas y del diseño gráfico se convierten en ilustradores. A partir de ese momento entra de lleno la ilustración no solo en el mundo infantil, sino también -y cada vez más- en los álbumes para adultos, y están considerados grandes artistas”.

“Su papel [de Maurice Sendak] es irreverente y revolucionario en el sentido de que llega a la literatura para niños y rompe todos los esquemas de lo que es esa literatura entendida como edulcorada, ñoña, rosa. Él muestra esos miedos infantiles que todos tuvimos y conecta perfectamente con el público más pequeño. Puede que haya madres y padres a los que non les gusten libros como estos, pero seguramente no habrá ningún niño al que no le guste. Porque convierte la ilustración en Arte”.

"En la medida en que vas consiguiendo crear una red de intereses comerciales, pero también afectivos, y consigues aliados que hablan tu mismo lenguaje -sea en Chile, Brasil o Italia- estás construyendo también un tejido que puede soportar lo que produces".

Programa Zig-Zag Eirado, da TVG.