La Biblioteca Álvaro Mutis del Instituto Cervantes de Estambul organizó un taller infantil con el lema “Manos a la obra” que consistió en modelar con plastilina la figura de “Garbancito”, a partir del álbum ilustrado de Olalla González y Marc Taeger. Más de una veintena de niños y niñas de 4 a 8 años se afanaron en crear las figuras y darles forma a ritmo de “pachín, pachán, pachón, mucho cuidado con lo que hacéis, pachín, pachán, pachón, a Garbancito no piséis...”.

--------------------

Biblioteca Álvaro Mutis do Instituto Cervantes de Estambul organizou un obradoiro infantil co lema “Mans á obra” que consistiu en modelar con plastilina a figura de “Garavanciño”, a partir do álbum ilustrado de Olalla González e Marc Taeger. Máis dunha vintena de nenos e nenas de 4 a 8 anos afanáronse en crear as figuras e darlles forma a ritmo de “pachín, pachán, pachón, moito coidado co que facedes, pachín, pachán, pachón, a Garavanciño non pisedes...”.

La responsable del taller, Ana Michelle Malagón, leyó la adaptación que Olalla González hizo de este cuento popular. También proyectaron las páginas del libro en una pantalla para que los niños y niñas pudieran apreciar las ilustraciones mientras escuchaban la historia, participando así, de una manera activa, en el desarrollo del cuento.

Para terminar, los participantes en el taller pusieron a prueba su destreza y su creatividad haciendo su propio Garbancito: la cabeza, los ojos, la nariz, el cuerpo... no faltó ni el sombrero!

Desde KALANDRAKA, nuestro agradecimiento a Ana Michelle Malagón por su dedicación en este taller, y a Ana Roca, de la Biblioteca Álvaro Mutis, por pensar en “Garbancito” para la realización de esta actividad. Nos encanta que los Libros para Soñar crucen fronteras, mares y países, para llegar a niños y niñas que los puedan disfrutar.

---------------------------------------

A responsable do obradoiro, Ana Michelle Malagón, leu a adaptación que Olalla González fixo deste conto popular. Tamén proxectaron as páxinas do libro nunha pantalla para que os nenos e nenas puideran apreciar as ilustracións mentres escoitaban a historia, participando así, dun xeito activo, no desenvolvemento do conto.

Para rematar, os participantes no obradoiro puxeron a proba a súa e a súa creatividade facendo o seu propio Garavanciño: a cabeza, os ollos, o nariz, o corpo... non faltou nin o chapeu!

Dende KALANDRAKA, o noso agradecemento a Ana Michelle Malagón pola súa adicación neste obradoiro, e a Ana Roca, da Biblioteca Álvaro Mutis, por pensar en “Garavanciño” para a realización desta actividade. Encántanos que os Libros para Soñar crucen fronteiras, mares e países, para chegar a nenos e nenas que poidan gozar con eles.