Unha sesión de contacontos organizada polo equipo de animación á lectura de LIBROS PARA SOÑAR foi o broche final na clausura da exposición “Soños Ilustrados: Kalandraka, 12 anos de álbum galego” que se puido visitar no Espazo EMAO da Escola Municipal de Artes e Oficios de Vigo. A adaptadora de contos Olalla González acompañou os pasos de nenos e maiores cruzando a ponte cos “Chibos chibóns” pequeno, mediano e grande. Tamén compartiron as aventuras do audaz “Garavanciño” a través do bosque. E o artista plástico Ramón Trigo, que participaba na mostra coas ilustracións de “As luces que se acenden e se apagan” e “O burato do inferno”, debuxou o retrato do seu amigo, “O pirata Pata de Lata”, recén chegado a porto tras percorrer os sete mares na procura de emocións e fortuna.

------------------------------

Una sesión especial de cuentacuentos organizada por el equipo de animación a la lectura de LIBROS PARA SOÑAR fue el broche final en la clausura de la exposición “Sueños Ilustrados: Kalandraka, 12 años de álbum gallego” que se pudo visitar en el Espacio EMAO de la Escola Municipal de Artes e Oficios de Vigo. La adaptadora de cuentos Olalla González acompañó los pasos de niños y mayores cruzando el puente con los “Chivos chivones” pequeño, mediano y grande. También compartieron las aventuras del audaz “Garbancito” a través del bosque. Y el artista plástico Ramón Trigo, que participaba en la muestra con las ilustraciones de “Las bombillas que se encienden y se apagan” y “La cueva del infierno”, dibujó el retrato de su amigo, “El pirata Pata de Lata”, recién llegado a puerto tras recorrer los siete mares en busca de emociones y fortuna.

 

Federico Fernández, un dos comisarios da mostra e ilustrador de “Chibos chibóns” e “Onde perdeu Lúa a risa?”, foi o anfitrión da derradeira visita guiada a esta exposición, pola que pasaron preto dun milleiro de persoas, dende a súa apertura ao público, o pasado mes de abril. Tamén asistiron á clausura da mostra o ilustrador Juan Rivas, artífice das imaxes de “As fabas máxicas” e “Ire”; e o instrumentista Xico Peña, do grupo Na Virada, intérprete das composicións musicais do libro-cd “Solaina”, ilustradas coas pezas cerámicas elaboradas polo artesán Francisco Pérez Porto.

-----------------------------------------

Federico Fernández, uno de los comisarios de la muestra e ilustrador de “Chivos chivones y “¿Dónde perdió Luna la risa?”, fue el anfitrión de la última visita guiada a esta exposición, por la que pasaron cerca de un millar de personas, desde su apertura al público, el pasado mes de abril. También asistieron a la clausura de la muestra el ilustrador Juan Rivas, artífice de las imágenes de “As fabas máxicas” e “Ire”; y el instrumentista Xico Peña, del grupo Na Virada, intérprete de las composiciones musicales del libro-cd “Solaina”, ilustradas con las piezas cerámicas elaboradas por el artesano Francisco Pérez Porto.