Compartimos coa comunidade escolar de Vilagarcía as estratexias de Kalandraka para animar a ler en galego, co respaldo da Secretaría Xeral de Política Lingüística. A campaña “Cantar e contar” ten superado a liña do ecuador e chega ao municipio arousán con enerxías renovadas para achegarlles os contos populares, a música e o folclore infantil galego aos nenos e nenas de preto dunha vintena de centros educativos.
-----------------------------------------------
Compartimos con la comunidad escolar de Vilagarcía (Pontevedra) las estrategias de Kalandraka para animar a leer en gallego, con el respaldo de la Secretaría Xeral de Política Lingüística. La campaña “Cantar e contar” ha superado ya su ecuador y llega al municipio arousano con energías renovadas para acercar los cuentos populares, la música y el folclore infantil gallego a los niños y niñas de casi una veintena de centros educativos.

O equipo de animación á lectura de Kalandraka e os expertos en literatura infantil da editorial achegáronlles aos mestres os contidos do programa de actividades: contos a ritmo de música tradicional para os máis cativos e obradoiros de escrita creativa para os maiores. E a partir deles, unha chea de propostas educativas coas que seguir traballando nas aulas ao longo do curso...

Ana Abelenda e Pablo Díaz fan ante os profesores unha demostración dos contos que interpretan para os escolares nos seus desprazamentos aos colexios ao longo dos vindeiros días: dende “Chibos chibóns” ata “Batalla de naipes”, sempre co acompañamento do clarinete, a pandeira e outros instrumentos que ambientan, emocionan e implican o público infantil nas historias.

Outro elemento relevante da campaña é a exposición de ilustracións que os mestres deben recomendar visitar aos alumnos e ás súas familias. Na Biblioteca Pública Municipal Rosalía de Castro, ata o 26 de novembro e no horario de apertura do centro, están as reproducións das pezas cerámicas de Francisco Pérez Porto para o libro disco “Solaina”, a casiña de chocolate recreada por Pablo Auladell a partir do conto dos irmáns Grimm, “Os sete cabritos” modelados en plastilina por Sofía F. Rodríguez e Ana Míguez, ou “Os tres osos” ilustrados por Miguel Tanco.

-----------------------------------------------------------------------------

El equipo de animación a la lectura de Kalandraka y los expertos en literatura infantil de la editorial presentaron a los profesores los contenidos del programa de actividades: cuentos a ritmo de música tradicional para los más pequeños y talleres de escrita creativa para los mayores. Y a partir de ellos, un montón de propuestas educativas con las que seguir trabajando en las aulas a lo largo del curso...
Ana Abelenda y Pablo Díaz hicieron ante los docentes una demostración de los cuentos que interpretan para los escolares en sus desplazamientos a los colegios a lo largo de los próximos días: desde “Chivos chivones” hasta “Batalla de naipes”, siempre con el acompañamiento del clarinete, la ‘pandeira’ y otros instrumentos que ambientan, emocionan e implican al público infantil en las historias.
Otro elemento relevante de la campaña es la exposición de ilustraciones que los maestros deben recomendar visitar a los alumnos y a sus familias. En la Biblioteca Pública Municipal Rosalía de Castro, hasta el 26 de noviembre y en el horario de apertura del centro, están las reproduciones de las piezas cerámicas de Francisco Pérez Porto para el libro disco “Solaina”, la casita de chocolate recreada por Pablo Auladell a partir del cuento de los hermanos Grimm, “Los siete cabritos” modelados en plastilina por Sofía F. Rodríguez y Ana Míguez, o “Los tres osos” ilustrados por Miguel Tanco.