A campaña "Cantar e contar" que Kalandraka realiza en Marín co apoio da Secretaría Xeral de Política Lingüística, aborda xa unha nova faceta, para escolares de 9 a 11 anos: os talleres de escrita creativa. A partir de obras de creación como "Imaxina animais", de Juan Vidaurre e Xosé Ballesteros, e clásicos como "Inventando historias", de Gianni Rodari...

...Os rapaces e rapazas aprenden conceptos como nonsense, idea-obxecto ou palabra-maletín, a partir de exemplos tomados da obra de grandes autores da literatura como o propio Gianni Rodari, Julio Cortázar ou Lewis Carrol.

Xogando coa lingua galega, os alumnos e alumnas do Colexio Carballal inventaron novas palabras, construiron historias fantásticas e viaxaron coa imaxinación polos sendeiros da fantasía. Quen sabe se algún deles, algún día, se adicará a escribir ou ilustrar os libros que lerán os cativos do mañá.

--------------------------------------------------------------------------

La campaña "Cantar e contar: ler na nosa lingua" que Kalandraka está desarrollando en Marín con el apoyo de la Secretaría Xeral de Política Lingüística, aborda ya una nueva faceta de su programa, para escolares de nueve a once años: los talleres de escrita creativa. A partir de libros de creación como "Imagina animales", de Xosé Ballesteros y Juan Vidaurre, y clásicos como "Inventando historias", de Gianni Rodari, ilustrado por Alessandro Sanna, los escolares aprenden conceptos como nonsense, idea-obxecto o palabra-maletín, a partir de ejemplos tomados de la obra de grandes autores de la literatura como el propio Rodari, Cortázar o Lewis Carrol.
Jugando con la lengua galega, los alumnos y alumnas del Colegio Carballal inventaron nuevas palabras, construyeron historias fantásticas y viajaron con la imaginación por los senderos de la fantasía. Quién sabe si alguno de ellos, algún día, se dedicará a escribir o ilustrar los libros que leerán los niños del mañana.