coles-marin-1-10-08.jpg

A Granxa de Briz recibe hoxe aos primeiros escolares que participan na campaña "Cantar e contar: ler na nosa lingua".

E entre eles, un 'alumno' grande: o alcalde de Marín, Francisco Veiga, que lles deu a benvida aos alumnos do Colexio Inmaculada. Seguiron as rapazas e rapaces do Colexio San Narciso, que tamén gozaron das sesións de contos e música con Ana e Luis. Para os cativos, unha xornada especial fóra das aulas nun espazo privilexiado; para os mestres, a oportunidade de empaparse con novas propostas educativas a partir dos contos da Carapuchiña, das Fabas Máxicas ou da Ratiña Presumida.

----------------------------------------------------------- 

 2-coles-marin-1-10-08.jpg

La Granja de Briz recibe hoy a los primeros escolares que participan en la campaña "Cantar e contar: ler na nosa lingua".

Y entre ellos, un 'alumno' grande: el alcalde de Marín, Francisco Veiga, que dio la bienvenida a los alumnos del Colegio Inmaculada. Les siguieron los niños y niñas del Colegio San Narciso, que también disfrutaron de las sesiones de cuentos y música con Ana y Luis. Para los pequeños, una jornada especial fuera de las aulas en un espacio privilegiado; para los maestros, la oportunidad de empaparse con nuevas propuestas educativas a partir de los cuentos de Caperucita, las Habas Mágicas o la Ratita Presumida.