Un año más, la obra distinguida con el Premio Internacional Compostela de Álbum Ilustrado ha sido motivo de encuentro y análisis en el IES do Sar. La autora de "La huerta de Simón", Rocío Alejandro, ha visitado al alumnado del centro para desgranar ante los futuros artistas el proceso creativo y mostrarles la técnica con la que se han elaborado las ilustraciones. Por primera vez en la trayectoria del certamen, ha ganado un libro elaborado con sellos entintados; un sistema laborioso que, combinando la parte artesanal en la elaboración de los sellos con la parte informática en lo que atañe a la composición de las imágenes en la maqueta, ha dado como resultado un trabajo complejo y completo, tanto en la forma como en el fondo.

. . . . . . . .

Un ano máis, a obra distinguida co Premio Internacional Compostela de Álbum Ilustrado foi motivo de encontro e de análise no IES do Sar. A autora de "A horta de Simón", Rocío Alejandro, visitou o alumnado do centro para explicarlles aos futuros artistas o proceso creativo e amosarlles a técnica coa que se elaboraron as ilustracións . Por primeira vez na traxectoria do certame, gañou un libro elaborado con selos entintados; un sistema laborioso que, combinando a parte artesanal na elaboración dos selos coa parte informática no que respecta á composición das imaxes na maqueta, deu como resultado un traballo complexo e completo, tanto na forma como no fondo.

 

 

 

Otra visita académica programada durante la estancia de Rocío Alejandro en Galicia ha sido al CIFP Compostela -donde se celebra el 50 aniversario del centro- con alumnado de Educación Infantil para exponerles las claves de "La huerta de Simón" desde el punto de vista de su transmisión a los escolares más pequeños: la relación del relato con la naturaleza y la biodiversidad, los proyectos educativos en torno a las huertas escolares, la importancia del trabajo colectivo, la solidaridad...

. . . . . . . . . .

Outra visita académica programada na estancia de Rocío Alejandro en Galicia foi ao CIFP Compostela, que vén de cumprir o 50 aniversario do centro, con alumnado de Educación Infantil para expoñerlles as claves de "A horta de Simón" dende o punto de vista da súa transmisión aos escolares máis cativos: a relación do relato coa natureza e coa biodiversidade, cos proxectos educativos arredor das hortas escolares, a importancia do traballo colectivo, da solidariedade...

Precisamente, por el estrecho vínculo de "La huerta de Simón" con los proyectos sobre cultivos comunitarios, en los que Compostela es un referente a nivel estatal, con más de 200 huertas urbanas, no podía faltar la visita a una de ellas, en el barrio de Belvís.

. . . . . .

Precisamente, polo estreito vínculo de "A horta de Simón" cos proxectos sobre cultivos comunitarios, nos que Compostela é un referente a nivel estatal, con máis de 200 hortas urbanas, non podía faltar a visita a unha delas, no barrio de Belvís.

La ciudad de Santiago se impregnó también del ambiente lector que rodea la presentación del Premio Compostela. "La huerta de Simón" se ha asomado a los escaparates de varias librerías: Couceiro, Follas Novas, Cronopios y San Pablo han amanecido convertidos en pequeños oasis naturales, desde cuyas páginas Simón y sus amigos invitan a los lectores a conocer esta historia vegetal, sabrosa y saludable.

. . . . . . . .

A cidade de Santiago impregnouse tamén do ambiente lector que rodea a presentación do Premio Compostela. "A horta de Simón" asomouse aos escaparates de varias librarías: Couceiro, Follas Novas, Cronopios e San Pablo amenceron convertidos en pequenos oasis naturais, dende cuxas páginas Simón e os seus amigos invitan os lectores a coñecer esta historia vexetal, saborosa e saudable.