A ilustradora húngara Mariann Máray vén de recibir o XII Premio Internacional Compostela de Álbum Ilustrado pola obra «O can de Milu», editada en sete linguas.

Ao acto celebrado no Pazo de Raxoi, e amenizado polo cuarteto de trompas da Escola Municipal de Música, asistiron representantes da Corporación do Concello de Santiago, encabezados polo alcalde, Xosé Sánchez Bugallo. Tamén se sumaron docentes, mediadores e especialistas en literatura infantil.

Ademais de agradecer o premio, Mariann Máray explicou na súa intervención que a creación de «O can de Milu» fora una “aventura” que, curiosamente, en húngaro, equivale á palabra “kaland”.

Trala visita que realizara na primera xornada da súa estancia ao Centro Integrado de Formación Profesional Compostela,  Mariann Máray tamén mantivo un encontro co alumnado de Bacharelato Artístico do Instituto de Ensino Secundario do Sar para expoñer o proceso creativo do seu traballo.

Durante estes días, varias librarías de Compostela, como “Os mundos de Carlota”, locen escaparates especiais dedicados a «O can de Milu». Este será o libro central da vixésima Campaña Municipal de Animación á Lectura do Concello de Santiago, na primavera de 2020.

. . . . . . . . .

La ilustradora húngara Mariann Máray ha recibido el XII Premio Internacional Compostela de Álbum Ilustrado por la obra «El perro de Milu», editada en siete lenguas.

Al acto celebrado en el Pazo de Raxoi, y amenizado por el cuarteto de trompas de la Escuela Municipal de Música, han asistido representantes de la Corporación del Ayuntamiento de Santiago, encabezados por el alcalde, Xosé Sánchez Bugallo. También se han sumado docentes, mediadores y especialistas en literatura infantil.

Además de agradecer esta distinción, Mariann Máray ha explicado en su intervención que la creación de «El perro de Milu» había sido una “aventura” que, curiosamente, en húngaro, equivale a la palabra “kaland”.

Tras la visita que había realizado en la primera jornada de su estancia al CIFP Compostela,  Mariann Máray también ha mantenido un encuentro con alumnado de Bachillerato Artístico del IES do Sar para exponer el proceso creativo de su trabajo.

Durante estos días, varias librerías de Compostela, como “Os mundos de Carlota”, lucen escaparates especiales dedicados a «El perro de Milu». Este será el libro central de la XX Campaña Municipal de Animación a la Lectura del Ayuntamiento de Santiago, en la primavera de 2020.