O ilustrador británico Anthony Browne, autor e ilustrador de obras tan emblemáticas como "O libro dos porcos", "No bosque" ou "Sacapenas", que KALANDRAKA ten publicadas en linguas como o galego, o portugués, o catalán e o éuscaro, está sendo un dos protagonistas desta edición da FIL de Guadalajara. Impartiu unha conferencia maxistral sobre álbum ilustrado, mantivo un encontro con escolares mexicanos, e asinou exemplares dos seus libros. O equipo de KALANDRAKA tivo a honra de coñecer a esta destacada figura internacional da Literatura Infantil e Xuvenil contemporánea, da que a editorial continuará editando os seus novos traballos e recuperando outros anteriores.

------------------------------

El ilustrador británico Anthony Browne, autor e ilustrador de obras tan emblemáticas como "El libro de los cerdos", "En el bosque" o "Ramón Preocupón", que KALANDRAKA ha publicado en lenguas como gallego, portugués, catalán y euskera, está siendo uno de los protagonistas de esta edición de la FIL de Guadalajara. Impartió una conferencia magistral sobre álbum ilustrado, mantuvo un encuentro con escolares mexicanos, y firmó ejemplares de sus libros. El equipo de KALANDRAKA tuvo el honor de conocer en persona a esta destacada figura internacional de la Literatura Infantil e Xuvenil contemporánea, de la que la editorial continuará editando sus nuevos trabajos y recuperando otros anteriores.

"Non me gusta a idea dos libros con mensaxe", explicou Anthony Browne no seu encontro cos lectores, que converteron o turno de preguntas nunha espontánea sucesión de agradecementos pola creación de obras que marcaron a infancia de moitos nenos e nenas, e que emocionaron os adultos que tamén gozan coa lectura das súas obras. Os álbums de Anthony Browne recuperan a memoria da infancia do propio autor, son unha volta aos lugares nos que estivo durante a nenez e unha evocación das experiencias vividas. Por iso nos seus relatos existe unha comunicación directa cos rapaces e coa súa imaxinación, nun diálogo que nunca pretende ser educativo nin moralizante.

"Sinceiramente, non sei a qué se debe o éxito dos meus libros", afirmou o autor, "quizais que respecto os nenos, e vexo que non se lles dá credibilidade abondo, tratamos de subestimar a súa intelixencia pensando en facer para eles algo sofisticado, pero non, pódeno asimilar todo", agregou.

-------------------------

"No me gusta la idea de los libros con mensaje", explicó Anthony Browne en su encuentro con los lectores, que convirtieron el turno de preguntas en una espontánea sucesión de agradecimientos por la creación de obras que marcaron la infancia de muchos niños y niñas, y que emocionaron a los adultos que también disfrutan con la lectura de sus obras. Los álbumes de Anthony Browne recuperan la memoria de la infancia del propio autor, son una vuelta a los lugares en los que estuvo durante la niñez y una evocación de las experiencias vividas. Por eso en sus relatos existe una comunicación directa con los niños y su imaginación, en un diálogo que nunca pretende ser educativo ni moralizante.

"Sinceramente, no sé a qué se debe el éxito de mis libros", afirmó el autor, "quizás que respeto a los niños y veo que no se les da el suficiente crédito, tratamos de subestimar su inteligencia pensando en hacer para ellos algo sofisticado, pero no, todo lo pueden asimilar", añadió.

O editor de KALANDRAKA en México, José Manuel Mateo, recibe estes días no stand de LIBROS PARA SOÑAR, a visita de diversos ilustradores que, a través da FIL e do colectivo mexicano El Ilustradero, cítanse para dar a coñecer a súa obra. Precisamente, FILustra -que aglutina exposicións de ilustración, charlas de debuxantes destacados e que lles permite aos ilustradores deixar mostras dos seus traballos- converteuse nun dos apartados máis dinámicos e puxantes desta feira, que pretende aglutinar o talento dos artistas plásticos latinoamericanos, a imxe e semellanza do que en Europa representa para estos profesionales a Feira Internacional do Libro Infantil e Xuvenil de Boloña.

Outra das visitas destacadas da xornada foi a da ilustradora Cecilia Rébora, gañadora do 2º Catálogo Iberoamericano de Ilustración de Publicacións Infantís e Xuvenís, que se reuniu co director de KALANDRAKA, Xosé Ballesteros.

-------------------------------

El editor de KALANDRAKA en México, José Manuel Mateo, recibe estos días en el stand de LIBROS PARA SOÑAR, la visita de diversos ilustradores que, a través de la FIL y del colectivo mexicano El Ilustradero, se citan para dar a conocer su obra. Precisamente, FILustra se ha convertido en uno de los apartados más dinámicos y pujantes de esta feria, que pretende aglutinar el talento de los artistas plásticos latinoamericanos, a imagen de lo que representa para estos profesionales la Feria Internacional del Libro Infantil y Juvenil de Bolonia.

Otra de las visitas destacadas de la jornada fue la de la ilustradora Cecilia Rébora, ganadora del 2º Catálogo Iberoamericano de Ilustración de Publicaciones Infantiles y Juveniles, que se reunió con el director de KALANDRAKA, Xosé Ballesteros.