KALANDRAKA RECIBE NA FEIRA DO LIBRO DE FRANKFURT O CATÁLOGO THE WHITE RAVENS 2016 NO QUE FIGURA “TEÑO UNS PÉS PERFECTOS”

A Internationale Jugendbibliothek de Munich presentou na Feira Internacional do Libro de Frankfurt o catálogo The White Ravens 2016, que reúne os 200 mellores libros infantís e xuvenís seleccionados por esta institución entre a produción editorial do pasado ano en todo o mundo. Nesta prestixiosa escolma figura a obra “Teño uns pés perfectos”, de María Solar e Gusti, un dos títulos destacados por KALANDRAKA no seu stand da Feira. Ata o domingo día 23, a editorial amosa neste gran escaparate as súas publicacións máis recentes e un adianto das próximas novidades aos axentes literarios, os distribuidores e outros profesionais do sector do libro.

"Teño uns pés perfectos", en la lista The White Ravens 2016

Presentación del catálogo The White Ravens 2016

"Teño uns pés perfectos", en la lista The White Ravens 2016

Do stand de KALANDRAKA na Feira de Frankfurt destaca a súa ambientación, coa reprodución en gran formato dunha das ilustracións de “Unha última carta”, a proposta coa que os gregos Antonis Papatheodoulou e Iris Samartzi gañaron o IX Premio Internacional Compostela de Álbum Ilustrado, que se presentará o vindeiro mes de novembro na capital galega.

Entre as visitas que está recibindo o stand de KALANDRAKA dende o comezo da Feira, o pasado mércores 19, destacan autores e artistas plásticos como a alemá Constance v. Kitzing, que ilustra a serie “Gatiño”, ademais de editores e axentes europeos, americanos e asiáticos.

Stand de Kalandraka en Fraknfurt

Con el editor griego Yannis Papadopoulos, de EPBooks.

"Unha última carta", IX Premio Internacional Compostela.

Con las autoras Cally Stronk y Constanze v. Kitzing

Flandes e os Países Baixos son os invitados de honra nesta 68ª edición da Feira Internacional do Libro de Frankfurt, que supera os 7.100 expositores de máis de 100 países. O programa de actividades suma arredor dos 4.000 eventos e no espazo de traballo dos axentes literarios inscribíronse uns 700 profesionais. Segundo a organización, o segmento da literatura infantil e xuvenil é unha das áreas en expansión; así, a feira habilitou un espazo específico de 4.000 metros cadrados para este sector, no que estes días operan unhas 300 editoriais.


 

 

Stand de KALANDRAKA en Frankfurt.

La Internationale Jugendbibliothek de Munich ha presentado en la Feria Internacional del Libro de Frankfurt el catálogo The White Ravens 2016, que reúne los 200 mejores libros infantiles y juveniles seleccionados por esta institución entre la produción editorial del pasado año en todo el mundo. En esta prestigiosa lista figura “Tengo unos pies perfectos” (“Teño uns pés perfectos”, en su edición original en gallego), de María Solar y Gusti, que es uno de los títulos destacados por KALANDRAKA en su stand de la Feria. Hasta el domingo día 23, la editorial muestra en este gran escaparate sus publicaciones más recientes y un adelanto de próximas novedades a los agentes literarios, los distribuidores y otros profesionales del ámbito editorial.

Del stand de KALANDRAKA en la Feria de Frankfurt destaca su ambientación, con la reprodución -en gran formato- de una de las ilustraciones de “Una última carta”, la propuesta con la que los griegos Antonis Papatheodoulou e Iris Samartzi ganaron el IX Premio Internacional Compostela de Álbum Ilustrado, que se presentará el próximo mes de noviembre en la capital gallega.

Stand de KALANDRAKA en Frankfurt.

Entre las visitas que está recibiendo el stand de KALANDRAKA desde el comienzo de la Feria, el pasado miércores 19, destacan autores y artistas plásticos como la alemana Constance v. Kitzing, que ilustra la serie “Gatito”, además de editores  y agentes europeos, americanos y asiáticos.

Flandes y los Países Bajos son los invitados en esta 68ª edición de la Feria Internacional del Libro de Frankfurt, que supera los 7.100 expositores de más de 100 países. El programa de actividades suma unos 4.000 eventos y en el espacio de trabajo de los agentes literarios se han inscrito unos 700 profesionales. Según la organización, el segmento de la literatura infantil y juvenil es una de las áreas en expansión; así, la feria ha habilitado un espacio específico  de 4.000 metros cuadrados para este sector, en el que estos días operan unas 300 editoriales.

Stand de KALANDRAKA en Frankfurt.