Comezan as emisións de "Palabras no ar" en Radiofusión Ferrolterra, ata o venres 12

Hoxe comezaron as emisións radiofónicas da campaña "PALABRAS NO AR" en Radiofusión Ferrolterra. Os programas, cunha duración de 10 minutos cada un, poderanse escoitar no 107.7 de FM ata o venres 12 de xuño, ás 14:15 e ás 15:15 horas, e tamén na programación conxunta da cadea de Radios Municipais de Galicia.
--------------------------------
Hoy comenzaron las emisiones radiofónicas de la campaña "PALABRAS NO AR" en Radiofusión Ferrolterra. Los programas, con una duración de 10 minutos cada uno, se podrán escuchar en el 107.7 de FM hasta el viernes 12 de junio, a las 14:15 y a las 15:15 horas, y también en la programación conjunta de la cadena de Radios Municipales de Galicia.

PALABRAS NO AR inscríbese na campaña de animación lingüística "Bocaberta", organizada pola Secretaría Xeral de Política Lingüística. As actividades que realiza KALANDRAKA nos centros escolares de Educación Infantil e Primaria, pasaron inicialmente por Fene (A Coruña) e actualmente desenvólvense en Monforte (Lugo). A seguinte parada, do 24 ao 7 de xullo, será en Santiago de Compostela.

Dende KALANDRAKA agradecemos a colaboración do equipo de Radiofusión na elaboración técnica dos programas. No deseño dos guións e na locución participan Paz Castro, do departamento de comunicación da editorial, e Alberto Barreiro, monitor dos obradoiros de escrita creativa e de oralidade que se imparten no marco de PALABRAS NO AR. Máis información, na web da campaña.

Os estudos de Radiofusión Ferrolterra acollen a emisión de "Palabras no ar"
----------------------------------------
PALABRAS NO AR se inscribe en la campaña de animación lingüística "Bocaberta", organizada por la Secretaría Xeral de Política Lingüística de la Xunta. Las actividades que desarrolla KALANDRAKA en los centros escolares de Educación Infantil y Primaria, pasaron inicialmente por Fene (A Coruña) y actualmente realízanse en Monforte (Lugo). La siguiente parada, del 24 al 7 de julio, será en Santiago de Compostela.

Desde KALANDRAKA agradecemos la colaboración del equipo de Radiofusión en la elaboración técnica de los programas. En el diseño de los guiones y la locución participan Paz Castro, del departamento de comunicación de la editorial, y Alberto Barreiro, monitor de los talleres de escrita creativa y de oralidad que se imparten en el marco de PALABRAS NO AR. Más información, en la web de la campaña.