"Donde hay una biblioteca, hay una luz", dice el lema del Día de la Biblioteca, una efeméride que se conmemora tal día como hoy, desde 1997. La Asociación de Amigos del Libro Infantil y Juvenil lo ha celebrado en la Biblioteca Pública Ánxel Casal de Santiago de Compostela. Kalandraka lo celebra en Ferrol, desarrollando las actividades de la campaña "Cantar e Contar: ler na nosa lingua". Ilustradores como Óscar Villán y Kiko Dasilva también lo celebraron preparando sus proyectos para las ‘Bibliotecas Ilustradas' de Santa Comba (A Coruña) y Ribadavia (Ourense).
---------------------------------------
"Onde hai unha biblioteca, hai unha luz", di o lema do Día da Biblioteca, unha efeméride que se conmemora tal día coma hoxe, dende 1997. A Asociación de Amigos do Libro Infantil e Xuvenil celebrouno na Biblioteca Pública Ánxel Casal de Santiago de Compostela. Kalandraka celebrouno en Ferrol, desenvolvendo as actividades da campaña "Cantar e Contar: ler na nosa lingua". Ilustradores como Óscar Villán e Kiko Dasilva tamén o celebraron preparando os seus proxectos para as ‘Bibliotecas Ilustradas' de Santa Comba (A Coruña) e Ribadavia (Ourense).

Si días atrás abría sus puertas la Biblioteca Ilustrada de Moaña (Pontevedra), con la nueva decoración realizada por Marc Taeger, otros ilustradores vinculados a KALANDRAKA, como Óscar Villán (El pequeño conejo blanco, La cebra Camila, La mora, y los ‘poegramas' de la colección De la cuna a la luna, entre otros proyectos) y Kiko Dasilva (Sar, Sarela y los monstruos de Compostela, Moncho y la mancha, Cuando Matías tuvo ganas de hacer pis en la Noche de Reyes, Ratón de campo y ratón de ciudad) van a impregnar con su talento creativo otros espacios lectores.

Kiko Dasilva ya había tenido la oportunidad de transformar en Pontevedra la que fue la primera de las bibliotecas ilustradas impulsadas por la Consellería de Cultura. Para Óscar Villán esa experiencia tampoco será nueva del todo, tras su intervención en una de las salas de la Escuela Infantil ‘O coelliño branco' de Fontiñas, en Compostela.

El arte, en sus respectivos estilos, se dará la mano con la palabra y con la curiosidad de los lectores, para hacer más atractivo ese lugar que Borges comparaba con el "paraíso"; ese "almacén de la memoria común", como dijo Carl Sagan; esa "casa de la libertad", como la definió el escritor Agustín Fernández Paz, en su pregón del Día de la Biblioteca, pronunciado en el acto central que se celebró en la Biblioteca Ánxel Casal de Santiago:

«Abramos los libros. Ellos contienen los sueños, las pasiones, los miedos, los amores, las risas. En sus páginas habita la inmensa variedad de sentimientos y experiencias de la humanidad, de las personas que viven ahora en cualquier lugar del mundo y de las que desaparecieron hace muchos años. Los libros: ríos de palabras que se nos ofrecen con generosidad para ayudarnos a aprender el oficio de vivir, para cambiarnos la vida e implicarnos en la transformación del mundo».

...Palabras emocionadas de Agustín Fernández Paz, a quien KALANDRAKA le transmite de corazón la enhorabuena por su reciente Premio Nacional de Literatura Infantil e Xuvenil 2008.

----------------------------------------------------------------

Se días atrás abría as súas portas a Biblioteca Ilustrada de Moaña, coa nova decoración realizada por Marc Taeger, outros ilustradores vencellados a KALANDRAKA, como Óscar Villán (O coelliño branco, A cebra Camila, Amora, e os ‘poegramas' da colección Do berce á lúa, entre outros proxectos) e Kiko Dasilva (Sar, Sarela e os monstros de Compostela, Moncho e a mancha, Cando Martiño tivo ganas de mexar na Noite de Reis, Rato de campo e rato de cidade) van impregnar do seu talento outros espazos lectores.

Kiko Dasilva xa tivera a oportunidade de transformar en Pontevedra a que fora a primeira das bibliotecas ilustradas impulsadas pola Consellería de Cultura. Para Óscar Villán esa experiencia tampouco será nova de todo, trala súa intervención nun dos espazos da Escola Infantil ‘O coelliño branco' de Fontiñas, en Compostela.

A arte, nos seus respectivos estilos, darase a man coa palabra e coa curiosidade dos lectores, para facer máis atractivo ese lugar que Borges comparaba co "paraíso"; ese "almacén da memoria común", como dixo Carl Sagan; esa "casa da liberdade", como a definiu o escritor Agustín Fernández Paz, no seu pregón co gallo do Día da Biblioteca, pronunciado no acto central que se celebrou na Biblioteca Ánxel Casal de Santiago:

«Abramos os libros. Eles conteñen os soños, as paixóns, os medos, os amores, as risas. Nas súas paxinas habita a inmensa variedade de sentimentos e experiencias da humanidade, das persoas que viven agora en calquera lugar do mundo e das que desapareceron hai moitos anos. Os libros: ríos de palabras que se nos ofrecen con xenerosidade para axudarnos a aprender o oficio de vivir, para cambiarnos a vida e implicármonos na transformación do mundo».

...Palabras emocionadas de Agustín Fernández Paz, a quen KALANDRAKA lle transmite de corazón os parabéns polo seu recente Premio Nacional de Literatura Infantil e Xuvenil 2008.