Almodóvar y Taeger
Antonio Rodríguez Almodovar y Marc Taeger, autor e ilustrador respectivamente, del álbum “La verdadera historia de Caperucita”, impartieron un taller de narración y de ilustración en la Biblioteca de Andalucía, en Granada.
---------------------------------------------------
Antonio Rodríguez Almodovar e Marc Taeger, autor e ilustrador respectivamente, do álbum “A verdadeira historia de Carapuchiña”, impartiron un obradoiro de narración e de ilustración na Biblioteca de Andalucía, en Granada.


Almodóvar y Taeger
La actividad -organizada la pasada semana por la Junta de Andalucía y la Biblioteca de Andalucía- reunió a un grupo de escolares que tuvieron la oportunidad de compartir sus impresiones sobre esta versión del cuento, indagar sobre los orígenes del relato y adentrarse en el particular universo de formas y colores del bosque más piccasiano y vanguardista por el que se haya paseado Caperucita.
Talleres para niños e ilustradores con Marc Taeger
Las ilustraciones del cuento editado por KALANDRAKA adornaron el espacio, donde Marc Taeger realizó varios talleres para escolares, profesionales de la ilustración y familias con niños, en los que Olalla González participó como narradora. Por allí pasaron alumnos de centros educativos como el Colegio Arlequín, la ilustradora Inés Vilpi -que firmó la propuesta estética del álbum “Jaime y las bellotas”- y un grupo de jóvenes procedentes de la organización Aldeas Infantiles.

-----------------------------------

Almodóvar y Taeger con escolares granadinos
A actividade -organizada a pasada semana pola Junta de Andalucía e a Biblioteca de Andalucía- reuniu a un grupo de escolares que tiveron a oportunidade de compartir as súas impresións sobre esta versión do conto, indagar sobre as orixes o do relato e adentrarse no particular universo de formas e cores do bosque máis piccasiano e vangardista polo que paseara Carapuchiña.
Olalla y Marc
As ilustracións do conto editado por KALANDRAKA adornaron o espazo, onde Marc Taeger realizou varios obradoiros para escolares, profesionais da ilustración e familias con nenos, nos que Olalla González participou como narradora. Por alí pasaron alumnos de centros educativos como o Colexio Arlequín, a ilustradora Inés Vilpi, que fixo a proposta estética do álbum “Xaime e as landras”, e un grupo de cativos procedentes da organización Aldeas Infantiles.