La Feria del Libro de Madrid ha consumido ya su segundo fin de semana. El tiempo va pasando por la caseta K, y los lectores -grandes y pequeños- que la visitan nos van dejando trocitos de sonrisa, palabras de afecto, miradas curiosas, preguntas y respuestas, y deseos, muchos deseos. Los autores e ilustradores que nos acompañan estos días nos enriquecen también con su talento y su sensibilidad. Somos testigos de la admiración mutua que se profesan lector y creador: unos porque se identifican con la obra, otros porque encuentran en la obra creada puntos de vista que les pasaran desapercibidos. La dedicatoria hace del libro un objeto único e intransferible, un tesoro para la librería personal y una experiencia inolvidable de intercambio de impresiones.

-----------------------------

A Feira do Libro de Madrid consumiu xa o seu segundo fin de semana. O tempo vai pasando pola caseta K, e os lectores -grandes e cativos- que a visitan vannos deixando anaquiños de sorriso, palabras de afecto, olladas curiosas, preguntas e respostas, e desexos, moitos desexos. Os autores e ilustradores que nos acompañan estes días enriquécennos tamén co seu talento e a súa sensibilidade. Somos testemuñas da admiración mutua que se profesan lector e creador: uns porque se identifican coa obra, outros porque atopan na obra creada puntos de vista que lles pasaran desapercibidos. A adicatoria fai do libro un obxecto único e intransferible, un tesouro para a libraría persoal e unha experiencia inesquecible de intercambio de impresións.

Noelia y otros lectores se han llevado a casa un “Estás en la luna” firmado por Carmen Montalbán. Su obra acaba de ser incluida entre “Los Mejores Libros para Niños y Jóvenes 2010” por el Banco del Libro de Venezuela, que la destacó como “Libro entrañable”. Felicidades, Carmen, extensibles también a la ilustradora del libro, Pilar Millán.

Marta Azcona y Rosa Osuna firmaron ejemplares de “Un regalo diferente”, un álbum que se puede disfrutar a tamaño natural o en miniatura, en la colección MiniLibros para Soñar. Nunca nos deja de sorprender la atención casi hipnótica con la que los lectores más jóvenes observan el trazo ritual del bolígrafo o el rotulador sobre el papel. Les sorprenderá que nadie regañe a la autora y la ilustradora por garabatear el libro?

...Y de un Guille, a otro. Rocío Martínez firmó “Gato Guille y los monstruos” a un tocayo del protagonista de este relato, que no perdía detalle del dibujo con el que la ilustradora adornaba la frase que había escrito. Con qué paciencia y delicadeza personalizan cada dedicatoria, con una figura diferente para cada lector: un animal, un juguete, un personaje del cuento...

Tampoco faltaron a la cita con los lectores Antonio Santos, lápiz de color en ristre, y Juan Vidaurre, más práctico con el bolígrafo. Sus respectivas aventuras del elefante "Pancho" y los misteriosos "Imagina animales" habitan ya en los hogares de muchos niños y niñas de Madrid.

-------------------------------------

Noelia e os outros lectores levaron para a casa “Estás na Lúa” asinado por Carmen Montalbán. A súa obra vén de ser incluida entre “Los Mejores Libros para Niños y Jóvenes 2010” polo Banco do Libro de Venezuela, que a destacó como “Libro entrañable”. Parabéns, Carmen, extensibles tamén á ilustradora do libro, Pilar Millán.

Marta Azcona e Rosa Osuna asinaron exemplares de “Un agasallo diferente”, un álbum que se pode gozar a tamaño natural ou en miniatura, na colección MiniLibros para Soñar. Nunca nos deixa de sorprender a atención case hipnótica coa que os lectores máis novos observan o trazo ritual do bolígrafo ou do rotulador sobre o papel. Sorprenderalles que ninguén lle berre á autora e á ilustradora por garabatear o libro?

...E dun Guille, a outro. Rocío Martínez asinou “Gato Guille e os monstros” a un tocaio do protagonista deste relato, que non perdía detalle do debuxo co que a ilustradora adornaba a frase que escribira. Con que paciencia e delicadeza personalizan cada adicatoria, cunha figura diferente para cada lector: un animal, un xoguete, un personaxe do conto...

Tampouco faltaron á cita cos lectores Antonio Santos, lapis de cor en ristre, e Juan Vidaurre, máis práctico co bolígrafo. As súas respectivas aventuras do elefante “Pancho” e os seus misteriosos “Imaxina animais” habitan xa nos hogares de moitos nenos e nenas de Madrid.

Reportaxe de Mar Mato no Faro de Vigo, 5 de xuño de 2010